x تبلیغات
سامانه افزایش بازدید سلکتک

ویرایشگر ادوردز ورژن 2.0 حداکثر عملکرد کمپین پشتیبانی می کند

 

گوگل یکی از جدیدترین انواع کمپین خود یعنی حداکثر عملکرد کمپین را معرفی کرده بود و اکنون با بروزرسانی ویرایشگر تبلیغ گوگل به نسخه 2.0 این قابلیت پشتیبانی می شود.

حداکثر عملکرد کمپین در حال حاضر در ویرایشگر تبلیغ گوگل نسخه 2.0 پشتیبانی می شود و می توانید عملکرد دارایی‌ها و موارد دیگر را مشاهده کنید.

ابتدا این کمپین‌ها فقط در پنل گوگل ادز به صورت آنلاین ایجاد می‌شدند. در 29 مارس، گوگل ویرایشگر نسخه 2.0 خود را برای پشتیبانی از این نوع کمپین منتشر کرد.

برای اینکه در ایجاد و مدیریت کمپین تبلیغاتی موفق باشید، باید مهارت و علم کافی در ادوردز را داشته باشید و همیشه از اطلاعیه های گوگل باخبر باشید.

اگر قصد خرید پلن ادز دارید و نمیدانید چگونه آن را مدیریت کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تبلیغات خود را به سلکتک بسپارید.

 

#حداکثر_عملکرد_کمپین

#ویرایشگر_ادوردز

#Google_Ads_Editor

#Performance_Max

 

https://selectak.com/blog/Google-ads/performance-max-in-google-ads-editor

 

ارائه داده های بیشتر برای تجزیه و تحلیل توسط یوتیوب

 

آپدیت یوتیوب برای اطلاعات آماری بازدیدها و درآمد به زودی انجام می گیرد و این داده ها برای تجزیه و تحلیل بهتر اطلاعات برای صاحبان کانال دردسترس است.

یوتیوب درحال کار بر روی روش‌هایی است که به صاحبان کانال داده‌های بیشتری درباره عملکرد ویدیو، از جمله گزارش‌های دقیق درباره منابع بازدید و درآمد ارائه می‌کند.

اگر صاحب یک کانال یوتیوب هستید با استفاده از این گزارش ها و داده ها می‌توانید ایده های جدید برای تولید محتوا بدست آورید و در ایجاد ایده‌های ویدیویی جدید به شما کمک کند.

برخی از گزارش ها به طور فعال در حال کار هستند، اما برخی دیگر در مرحله ایده هستند.

 

#یوتیوب

#آمارها_در_یوتیوب

#تولید_محتوای_ویدیو

#YouTube

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/YouTube-update-for-statistical-information

بازاریابی به کمک فیس بوک مسنجر

 آیا می‌خواهید از مخاطبان فراوان فیس‌بوک مسنجر استفاده کنید؟ با استفاده از یک ربات مسنجر، می توانید ارتباطات خود را با مخاطبین مسنجر فیس بوک کسب و کار خود افزایش دهید.

با 11 راه بدست  آوردن تعامل بیشتر با کاربران در فیسبوک و برقراری ارتباط مناسب با کاربران این شبکه اجتماعی به رشد کسب و کار خود کمک می کنید.

شما می‌توانید از یک ربات چت مسنجر استفاده کنید. استفاده از این مسنجر مانند بازاریابی ایمیلی می‌باشد. همانطور که در بازاریابی ایمیلی می‌توانید پیام‌های انبوه ارسال کنید، در این روش نیز مخاطبان خود را مرتب کنید و یا تنظیمات مورد نیاز برای نحوه ارسال و غیره را مشخص می‌کنید.

البته می توان گفت نرخ تبدیل در این روش بیشتر از بازاریابی ایمیلی است، زیرا مخاطبان فیس‌بوک شما فعال هستند و پیام شما را دریافت خواهند کرد.

با سلکتک همراه باشید تا این 11 راه جذاب را به شما معرفی کنیم.

 

#فیس_بوک_مسنجر

#ربات_مسنجر_فیس_بوک

#فیسبوک

 

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/Interact-more-with-Facebook-users

هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات

 

هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات برای هدر نرفتن بودجه تبلیغات و گرفتن بهترین بازخورد بسیار مهم است که از طریق راه های مختلفی انجام می گیرد.

برای هدفمند کردن و داشتن بهترین عملکرد در یک تبلیغ ویدیویی در آپارات راه های متفاوتی همچون انتخاب کلمه کلیدی مناسب، انتخاب دسته بندی، انتخاب دستگاه نمایش و غیره وجود دارد.

با توجه به مطلب اهمیت انتخاب کلمه کلیدی برای موفقیت در تبلیغات آپارات که در آن نحوه انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای ویدیوتبلیغاتی را توضیح دادیم، امروز قصد داریم روش های هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات را برای موفقیت بیشتر در تبلیغات را توضیح دهیم.

 

تبلیغات ویدیویی آپارات

هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی

 انتخاب کلمه کلیدی

بهینه کردن تبلیغات آپارات

تبلیغ ویدیو اپارات

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/Optimize-Aparat-video-ads

 

تبلیغات ویدیویی آپارات,هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی,انتخاب کلمه کلیدی,بهینه کردن تبلیغات آپارات,تبلیغ ویدیو اپارات

 

بروزرسانی تصاویر سایت و تاثیر منفی آن در سئو

 

در سئوی سایت انجام هرکاری بدونه اطلاع داشتن از تاثیرات آن بر جایگاه سات می تواند عواقب بدی داشته باشد. دراین مطلب راجع به تاثیر بروزرسانی تصاویر بر سئوی سایت صحبت می کنیم.

تاثیر بروزرسانی تصاویر بر سئوی سایت مساله مهمی است که هر سئوکار باید از تاثیرات مثبت و منفی این فرایند آگاه باشد و بدرستی عمل کند.

طبق گفته های جان مولر آپدیت و به روزرسانی تعداد زیاد تصویر در سایت گاهی اوقات می تواند به ضرر سایت باشد.

این اتفاق بدلیل پایین آمدن سرعت لود عکس عا عنوان شده است و بهترین راه حل برای جلوگیری از این مشکل، داشتن سرورخوب به منظور پاسخ دهی سریع آن است.

برای خواندن ادامه مطلب تاثیر بروز رسانی تصاویر بر سئوی سایت به این لینک مراجعه کنید.

 

#بروزرسانی_تصاویر_سایت

#سئو

#نقشه_سایت_تصویر

 

https://selectak.com/blog/seo/Update-images-site

 

بروزرسانی تصاویر سایت,سئو,نقشه سایت تصویر

 

خرید بازدید سایت سلکتک و بهبود سئو وبسایت

 

ابزارهای افزایش ورودی گوگل سایت و خرید بازدید سایت از راه های جذاب و پرکاربرد برای بهبود سئو هستند که سلکتک استفاده از آنها را برای شما آسان کرده است.

امروزه ایجاد یک وبسایت برای هرکسب و کاری یک راه معمول برای بازاریابی و جذب مشتری بیشتر به حساب می آید.

حال شما باید بتوانید با استفاده از تکنولوژی های به روز برای رشد وبسایت تلاش کنید.

بهینه سازی سایت از طرق های مختلفی قابل انجام هست، اما طبق بررسی های انجام شده متوجه شدیم که ابزارهایی مانند گوگل ادز، وبسایت سلکتک و ابزارهای سئویی مانند moz با ارائه خدماتی همچون ابزارهای سئویی، افزایش بازدید از وبسایت و افزایش بازدید گوگل برای سایت بهترین نتیجه هارا به همراه داشته اند.

برای خواندن ادامه مطلب خرید بازدید سایت سلکتک و بهبود سئو وبسایت به این لینک مراجعه کنید.

 

https://techtip.ir/1401/07/14/خرید-بازدید-سایت-سلکتک-و-بهبود-سئو-وبسا/

 

بهود آمارهای ویدیو در آپارات و یوتیوب به کمک سلکتک

 شبکه های اجتماعی امروزه سهم زیادی در زندگی افراد دارند و بیشتر زمان خود را در آنها سپری می کنند.

از این رو اگر شما قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین را دارید و یا به تازگی نسبت به ایجاد این سوشیال ها اقدام کرده اید، باید به دنبال راه های بهبود آمارهایی مانند تعداد بازدید، لایک و دنبال کنندگان باشید.

بهود آمارهای ویدیو در آپارات و یوتیوب به کمک buyyoutubviews ، سلکتک و یا qqtube و استفاده از خدمات شبکه اجتماعی های آنها به رشد کانال شما سرعت میدهد.

افزایش بازدید ویدیو در شبکه های اجتماعی و سایت های اشتراک ویدیو مانند آپارات ، تماشا ، نماشا و یوتیوب به منظور جذب کاربران بیشتر، از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در رشد کسب و کار به حساب می آید.

 

برای خواندن ادامه مطلب بهود آمارهای ویدیو در آپارات و یوتیوب به کمک سلکتک به این لینک مراجعه کنید.

 

https://hamyareweb.co/improve-the-statistics-of-video-in-aparat-and-youtube-with-the-help-of-selectek/

 

بهود آمارهای ویدیو,خدمات یوتیوب,کانال اشتراک ویدیو

 

بهبود سئو سایت به کمک ابزار سئو و سیستم بازدید سلکتک

 امروزه کسب و کارها به سمت آنلاین شدن رفته و روزبه‌روز تعداد کاربران اینترنتی افزایش پیدا می‌کند. اگر میخواهید در بازار کاری خود از سایر رقبا یک گام جلوتر باشید، باید به فکر راه اندازی و رشد بیزینس خود به صورت آنلاین باشید.

بهترین راهکار برای شما ایجاد یک سایت است، اما ایجاد سایت به تنهایی چاره کار شما نیست و باید به فکر رشد جایگاه سایت در گوگل با کلمات کلیدی رقابتی خود باشید.

بهبود سئو سایت به کمک ابزار سئو و سیستم بازدید سلکتک و یا ابزارهایی مانند موز و سمراش راهکاری بسیار موثر برای رونق کسب و کارهای آنلاین می باشد.

بدست آوردن نتایج خوب، نیازمند انجام کارها به صورت برنامه ریزی شده توسط افراد ماهر است، اما اگر علمی در زمینه سئو ندارید، می توانید یکسری کارهای پایه ایجاد وبسایت خوب را انجام دهید.

برای خواندن ادامه مطلب بهبود سئو سایت به کمک ابزار سئو و سیستم بازدید سلکتک به این لینک مراجعه کنید.

 

https://www.gooyait.com/1401/06/07/بهبود-سئو-سایت-به-کمک-ابزار-سئو-و-سیستم.html

 

بهبود سئو سایت,ابزار سئو,سیستم بازدید سلکتک

افزایش بازدید سایت به کمک خرید ورودی گوگل سلکتک

 

امروزه داشتن یک سایت برای بهبود کسب و کار و پیشرفت در بیزینس یک امر ضروری است، اما آیا فقط طراحی سایت برای رشد کسب‌وکار شما کافی است؟! مسلما ساخت سایت به تنهایی به شما کمک نخواهد کرد و شما باید به دنبال بهبود جایگاه سایت در گوگل و بدست آوردن مشتریان جدید باشید. افزایش بازدید سایت و بدست آوردن ورودی از گوگل از فاکتورهای مهم برای سئو و بهینه سازی و رشد جایگاه سایت داخل گوگل است.

در دنیای وب سایت‌های زیادی هستند که در جهت بهبود سئوسایت به شما کمک میکنند و می‌توان به ابزار‌هایی همچون سایت موز، سمراش، سلکتک و ادوردز برای رشد و افزایش ترافیک سایت اشاره کرد.

برای خواندن ادامه مطلب افزایش بازدید سایت به کمک خرید ورودی گوگل سلکتک به این لینک مراجعه کنید.

 

https://itiran.com/2022/08/15/افزایش-بازدید-سایت-به-کمک-خرید-ورودی-گو/

 

افزایش بازدید ویدیو در شبکه های اجتماعی

 آیا به دنبال بهبود کسب و کار خود هستید؟ آیا برای برند و سایت تجاری خود در شبکه های اجتماعی اکانت ایجاد کرده اید؟ آیا فرایند برندسازی را شروع کرده اید؟ افزایش بازدید ویدیو در شبکه های اجتماعی  مانند آپارات و یوتیوب به منظور بهبود کیفیت و افزایش بازدیدکننده سایت از مهم ترین مسائل بهینه سازی و بهبود جایگاه سایت در گوگل است. اگر قصد دارید در دنیای امروزی یک تجارت موفق داشته باشید، باید حتما از تمام ابزارها و راه های افزایش درآمد استفاده کنید. شبکه های اجتماعی یکی از راه های افزایش درآمد و رشد و رونق هر کسب وکاری است.

به کمک سایت های داخلی و خارجی مانند آپارات، یوتیوب، اینستاگرام و غیره می‌توانید کاربران بیشتر جذب کنید و درنتیجه درآمد و فروش بیشتری بدست بیاورید.

پس از یک برندسازی قوی در شبکه های اجتماعی و سایت های اشتراک ویدیو با قدرت از سایر رقبا پیشی گرفته و یکه تاز تجارت خود باشید.

برای خواندن ادامه مطلب افزایش بازدید ویدیو در شبکه های اجتماعی به این لینک مراجعه کنید.

 

https://www.isna.ir/news/1401021710122/افزایش-بازدید-ویدیو-در-شبکه-های-اجتماعی

 

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 صفحه بعد