x تبلیغات
سامانه افزایش بازدید سلکتک

ایجاد ستون های سفارشی در تبلیغات گوگل

 

با توجه به بروزرسانی های گوگل ادز، در یکی از آنها ایجاد ستون سفارشی برای نظارت بر معیارهایی موردنظرشما در پنل ادوردز فعال شد .

ایجاد ستون های سفارشی در تبلیغات گوگل برای نظارت و مدیریت بهتر معیارها و پارامترهایی که برای شما مهم تر است در پنل ادوردز دردسترس قرار گرفت.

به وسیله‌ی ستون‌های سفارشی Google Ads انعطاف‌پذیری را برای گسترش گزارش‌ها با نقاط داده‌ای بیشتر و باتوجه به پارامترهای مهم برای کسب‌وکار شخصی شما فراهم می‌کنند.

در این مطلب قصد داریم در رابطه با این ستونها و نحوه ایجاد آنها اطلاعات دقیق تر و توضیحات تکمیلی را به شما بدهیم.

با سلکتک همراه باشید.

 

#تبلیغات_گوگل

#گوگل_ادز

#ستون_های_سفارشی_در_ادز

#ادوردز

 

https://selectak.com/blog/Google-ads/Create-custom-columns-in-Google-Ads

 

سابقه جستجوی کاربر بر رتبه بندی گوگل تاثیر گذار است؟

 

تاریخچه جستجوی کاربر یک عامل رتبه بندی گوگل است؟ آیا سابقه جستجو کاربر در رتبه بندی گوگل برای شخص تاثیرگذار است؟

شاید برای شماهم سوال شده باشد که سابقه جستجوی کاربر بر نحوه رتبه بندی نتایج گوگل شخص تاثیر گذار هست یا نه؟! در این محتوا به صورت کامل توضیح میدهیم.

طبق بررسی های انجام شده، نتایج جستجویی که یک فرد امروز می بیند ممکن است تحت تأثیر مواردی باشد که هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها پیش در گوگل جستجو کرده است.

همانگونه که می‌دانید اهمیت ورودی گوگل برای سایت ها مهم است و هرچه در نتایج گوگل به کاربران بالاتر نمایش داده شوید، بازدید بیشتری دریافت می‌شود.

 

#سابقه_جستجوی_کاربر

#تاریخچه_جستجوی_کاربر

#رتبه_بندی_جایگاه_در_گوگل

 

https://selectak.com/blog/seo/Google-user-search-history-and-ranking-site

 

سابقه جستجوی کاربر,تاریخچه جستجوی کاربر,رتبه بندی جایگاه در گوگل

الگوریتم رتبه بندی محتوای اینستاگرام تغییر میکند

 

الگوریتم رتبه بندی محتوای اینستاگرام در حال تغییر و دریافت به‌روزرسانی است و برای افزایش دید محتوای فید اصلی طراحی شده است.

اینستاگرام الگوریتم رتبه بندی فید خانگی خود را به روز می کند و آن را نفع محتوای اصلی تغییر می دهد و به خلاقیت های اصلی کمک می کند.

اینستاگرام تلاش می‌کند که رضایت کاربران خود را بیش از پیش جلب کند و برای بهبود تجربه کاربری، کاربران خود دست به تغییراتی در الگوریتم رتبه بندی فید اصلی خود زده است.

با سلکتک و جذاب ترین خدمات اینستاگرام ما همراه باشید تا بیشتر تا با استفاده از این شبکه اجتماعی محبوب در تجارت و کسب‌و‌کار خود موفق باشید.

 

#الگوریتم_رتبه_بندی_محتوای_اینستاگرام

#محتوای_اینستاگرام

#تگ_محصولات_در_اینستاگرام

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/Instagram-content-ranking-algorithm

 

الگوریتم رتبه بندی محتوای اینستاگرام,محتوای اینستاگرام,تگ محصولات در اینستاگرام

 

لایواستریم یوتیوب (Livestreams)

 

5 ویژگی جدید یوتیوب برای لایواستریم توسط YouTube اعلام شد که برخی از آنها در حال حاضر در حال آزمایش هستند و برخی دیگر در اواخر سال جاری عرضه خواهند شد.

یوتیوب برای بهبود تجربه کاربران خود قصد دارد 5 ویژگی جدید به لایو استریم خود اضافه کند که در این مطلب بیشتر راجع به آنها توضیح خواهیم داد.

این ویژگی ها در یک ویدیو در کانال Creator Insider YouTube پیش نمایش داده شد. این ویژگی ها عبارتند از:

·         لایو اشتراکی و چند نفره

·         حلقه های زنده

·         تغییر مسیرهای زنده بین کانال ها

·         مشاهده بدون وقفه تقسیم صفحه برای ویدیوها

·         پرسش و پاسخ به صورت زنده

در اینجا بیشتر در مورد هر یک از این ویژگی‌ها و نحوه بهبود تجربه کاربران در پخش زنده YouTube  توضیح خواهیمم داد.

 

#لایواستریم_یوتیوب 

#پخش_زنده_مشترک

#حلقه_های_زنده_در_یوتیوب

#Livestreams

 

https://selectak.com/blog/Miscellaneous-content/New-Livestream-YouTube-Features

 

ویژگی عنوان لینک

 

ویژگی های لینک در دنیای سئو بسیار زیاد است، از جمله عنوان پیوند، متن جایگزین و موارد دیگر که برای بهبود سئو سایت مورد نیاز هستند.

در واقع، برای موفقیت در سئو و بهینه سازی سایت باید حتما به روز بمانید و از تمام ویژگی‌ها در بهینه سازی سایت استفاده کنید.

چه پیوند شما رایگان باشد و چه از رپورتاژ و بک لینک پولی استفاده می‌کنید، باید مطمئن شوید که از عنوان پیوند بدرستی استفاده می‌کنید تا گوگل معنای پیوندهای شما را اشتباه متوجه نشود و فرصت خود را از دست داده باشید.

عنوان لینک چیست و چگونه از آن استفاده کنیم و همچنین تاثیرات آن بر سئو سایت به چه صورت است، سوالاتی است که دراین مطلب قصد داریم پاسخ دهیم، پس با سلکتک همراه باشید.

 با کمک گرفتن از ابزار سئو سلکتک می‌توانید به سئو و بهینه سازی سایت خود کمک فراوانی کنید و به جایگاه های برتر گوگل برسید.

 

#عنوان_لینک

#عنوان_پیوند

#Link_Title

 

https://selectak.com/blog/seo/title-link

قابلیت جمع آوری پول به ریلز اینستاگرام اضافه می شود

 

طبق برخی از اخبار منتشر شده Meta اعلام کرده است که ویژگی جمع آوری کمک مالی را به ریلز اینستاگرام اضافه خواهد کرد.

متا اعلام کرد که قابلیت جمع آوری پول را به ریلز اینستاگرام اضافه می کند و به کاربران اجازه می دهد به برخی از موسسه های خیریه سراسر جهان کمک مالی کنند.

جمع آوری کمک مالی در Reels به عنوان بخشی از یک سری به روز رسانی هایی که در آینده منتشر میشود اعلام شده است.

اگر برای استفاده از ریلز اطلاعات کاملی ندارید می‌توانید به مطلب نحوه استفاده از ریلز اینستاگرام مراجعه کنید.

قصد داریم در بلاگ سلکتک در رابطه با این ویژگی جدیدی که به اینستاگرام اضافه خواهد شد، صحبت کنیم.

 

#ریلز_اینستاگرام

#لایو_اینستاگرام

#Fundraising

 

https://selectak.com/blog/Miscellaneous-content/meta-adds-fundraising-to-reels

 

ویرایشگر ادوردز ورژن 2.0 حداکثر عملکرد کمپین پشتیبانی می کند

 

گوگل یکی از جدیدترین انواع کمپین خود یعنی حداکثر عملکرد کمپین را معرفی کرده بود و اکنون با بروزرسانی ویرایشگر تبلیغ گوگل به نسخه 2.0 این قابلیت پشتیبانی می شود.

حداکثر عملکرد کمپین در حال حاضر در ویرایشگر تبلیغ گوگل نسخه 2.0 پشتیبانی می شود و می توانید عملکرد دارایی‌ها و موارد دیگر را مشاهده کنید.

ابتدا این کمپین‌ها فقط در پنل گوگل ادز به صورت آنلاین ایجاد می‌شدند. در 29 مارس، گوگل ویرایشگر نسخه 2.0 خود را برای پشتیبانی از این نوع کمپین منتشر کرد.

برای اینکه در ایجاد و مدیریت کمپین تبلیغاتی موفق باشید، باید مهارت و علم کافی در ادوردز را داشته باشید و همیشه از اطلاعیه های گوگل باخبر باشید.

اگر قصد خرید پلن ادز دارید و نمیدانید چگونه آن را مدیریت کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تبلیغات خود را به سلکتک بسپارید.

 

#حداکثر_عملکرد_کمپین

#ویرایشگر_ادوردز

#Google_Ads_Editor

#Performance_Max

 

https://selectak.com/blog/Google-ads/performance-max-in-google-ads-editor

 

ارائه داده های بیشتر برای تجزیه و تحلیل توسط یوتیوب

 

آپدیت یوتیوب برای اطلاعات آماری بازدیدها و درآمد به زودی انجام می گیرد و این داده ها برای تجزیه و تحلیل بهتر اطلاعات برای صاحبان کانال دردسترس است.

یوتیوب درحال کار بر روی روش‌هایی است که به صاحبان کانال داده‌های بیشتری درباره عملکرد ویدیو، از جمله گزارش‌های دقیق درباره منابع بازدید و درآمد ارائه می‌کند.

اگر صاحب یک کانال یوتیوب هستید با استفاده از این گزارش ها و داده ها می‌توانید ایده های جدید برای تولید محتوا بدست آورید و در ایجاد ایده‌های ویدیویی جدید به شما کمک کند.

برخی از گزارش ها به طور فعال در حال کار هستند، اما برخی دیگر در مرحله ایده هستند.

 

#یوتیوب

#آمارها_در_یوتیوب

#تولید_محتوای_ویدیو

#YouTube

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/YouTube-update-for-statistical-information

بازاریابی به کمک فیس بوک مسنجر

 آیا می‌خواهید از مخاطبان فراوان فیس‌بوک مسنجر استفاده کنید؟ با استفاده از یک ربات مسنجر، می توانید ارتباطات خود را با مخاطبین مسنجر فیس بوک کسب و کار خود افزایش دهید.

با 11 راه بدست  آوردن تعامل بیشتر با کاربران در فیسبوک و برقراری ارتباط مناسب با کاربران این شبکه اجتماعی به رشد کسب و کار خود کمک می کنید.

شما می‌توانید از یک ربات چت مسنجر استفاده کنید. استفاده از این مسنجر مانند بازاریابی ایمیلی می‌باشد. همانطور که در بازاریابی ایمیلی می‌توانید پیام‌های انبوه ارسال کنید، در این روش نیز مخاطبان خود را مرتب کنید و یا تنظیمات مورد نیاز برای نحوه ارسال و غیره را مشخص می‌کنید.

البته می توان گفت نرخ تبدیل در این روش بیشتر از بازاریابی ایمیلی است، زیرا مخاطبان فیس‌بوک شما فعال هستند و پیام شما را دریافت خواهند کرد.

با سلکتک همراه باشید تا این 11 راه جذاب را به شما معرفی کنیم.

 

#فیس_بوک_مسنجر

#ربات_مسنجر_فیس_بوک

#فیسبوک

 

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/Interact-more-with-Facebook-users

هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات

 

هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات برای هدر نرفتن بودجه تبلیغات و گرفتن بهترین بازخورد بسیار مهم است که از طریق راه های مختلفی انجام می گیرد.

برای هدفمند کردن و داشتن بهترین عملکرد در یک تبلیغ ویدیویی در آپارات راه های متفاوتی همچون انتخاب کلمه کلیدی مناسب، انتخاب دسته بندی، انتخاب دستگاه نمایش و غیره وجود دارد.

با توجه به مطلب اهمیت انتخاب کلمه کلیدی برای موفقیت در تبلیغات آپارات که در آن نحوه انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای ویدیوتبلیغاتی را توضیح دادیم، امروز قصد داریم روش های هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات را برای موفقیت بیشتر در تبلیغات را توضیح دهیم.

 

تبلیغات ویدیویی آپارات

هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی

 انتخاب کلمه کلیدی

بهینه کردن تبلیغات آپارات

تبلیغ ویدیو اپارات

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/Optimize-Aparat-video-ads

 

تبلیغات ویدیویی آپارات,هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی,انتخاب کلمه کلیدی,بهینه کردن تبلیغات آپارات,تبلیغ ویدیو اپارات

 

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 صفحه بعد